آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد معاون وزیر کار: بخشی از بدهی امسال (۱۴۰۳) دولت به تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

صحبت‌های جالب مأمور یگان ویژه در بین مردم تهران+ فیلم

  • کد خبر: ۱۳۲۱۳۶
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
  • ۱
صحبت‌های جالب مأمور یگان ویژه در بین مردم تهران+ فیلم
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر تهران به پاس قدردانی از مردم صحبت‌های جالبی را مطرح می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهایی که کشور درگیر ناآرامی و ناملایمتی هست، جوسازی و فضاسازی رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های اجتماعی آنان به گونه‌ای است که مخاطب فکر می‌کند تعداد چند نفری که در خیابان‌ها بلوا به پا می‌کند بسیار زیاد است.

اما در حقیقت مردم ایران همواره صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند و این موضوع را در مناسبت‌های مختلف از جمله تشییع شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ نشان داده‌اند.

مأموران یگان ویژه که از روز اول این ناآرامی‌ها که بعدتر به اغتشاشات تبدیل شد در میدان بودند و سعی داشتند تا با استفاده از صحبت کردن و بازداشتی‌های ساعتی از عصبانیت برخی از افرادی که به اذعان خودشان فریب خورده بودند کم کنند و شرایط را مانند قبل کنند.

البته در برخی موارد هم افراد معترض پا را فراتر از اعتراض گذاشته و اقدام به رفتارهای ناهنجار می‌کردند و شعارهای ضد دین و نظام سر می‌دادند که پروتکل برخورد با این افراد به نحو دیگری بود و دستگیر می‌شدند.

در همین چند روزی که کشور درگیری اغتشاشات است در مراسمات مختلف مردم از نیروی انتظامی و پلیس به نوع‌های مختلف تشکر کرده‌اند و اعلام کردند که پای پلیس شأن هستند؛ این بار مأموران یگان ویژه هستند که از مردم با بصیرتی که همراه با فتنه گران و آشوب گران نشدند تقدیر و تشکر می‌کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
بعضی وقتا حرف نزدن خیلی بهتر از ....گفتنه!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->